ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 40€ - Ισχύουν όροι & προυποθέσεις

Συνήθεις ερωτήσεις

Αν δεν βρείτε απάντηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας

Η διαδικασία είναι απλή! Απλά κατευθυνθείτε στη σελίδα εγγραφής https://crafter.gr/register για να γίνετε μέλος της κοινότητας μας.
Είναι εύκολο να κάνετε αλλαγές στα στοιχεία σας, είτε πρόκειται για τα στοιχεία πληρωμής, τον κωδικό πρόσβασης ή το βιβλίο διευθύνσεών σας. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και θα βρείτε όλες τις επιλογές που χρειάζεστε.
Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε, φροντίζουμε να διατηρούμε τα στοιχεία σας ασφαλή. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη σελίδα Πολιτική Απορρήτου.
Μην ανησυχείτε, πηγαίνετε στη σελίδα σύνδεσης και επιλέξτε “Ξεχάσατε τον κωδικό σας'. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και λάβετε στο email σας σύνδεσμο για την επαναφορά του κωδικού
Αν δεν θέλετε να λάβετε τις προσφορές και νεα μας, τότε μπορείτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και να επιλέξετε την επιλογή "Λήψη Newsletter" για να πραγματοποιήσετε αυτήν την αλλαγή. Μην ξεχνάτε, μπορείτε να επιλέξετε να κάνετε εκ νέου εγγραφή ανά πάσα στιγμή!
Όλα τα αποθέματα crafter.gr εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα. Θέλουμε να είστε σε θέση να παραγγείλετε και να λάβετε τα προϊόντα που αγαπάτε χωρίς κόπο, έτσι θα προσπαθούμε πάντοτε να σας ενημερώσουμε εάν κάποιο προϊόν είναι εκτός αποθέματος.Που και που ενδέχεται να υπάρξει κάποια απροσδόκητη καθυστέρηση. Εάν γίνει κάτι τέτοιο θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε.
Ποτέ δεν θα σταθούμε εμπόδιο ανάμεσα σε εσάς και τα προϊόντα σας, έτσι κάνουμε τη διαδικτυακή παραγγελία εύκολη. Ακόμα, θα κρατήσουμε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει μέσα στο καλάθι σας για 60 λεπτά για την περίπτωση που χρειαστεί να φύγετε από τη σελίδα μας!Βρείτε τα προϊόντα που θέλετε και προσθέστε τα στο καλάθι. Μπορείτε να συνεχίσετε τις αγορές σας ή εάν έχετε όλα όσα χρειάζεστε να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας. Ο λογαριασμός σας θα εμφανίσει οποιεσδήποτε διευθύνσεις ή επιλογές πληρωμής έχουν αποθηκευτεί, καθιστώντας γρήγορη και εύκολη την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.Ελέγξτε ότι όλα είναι σωστά και ότι είστε έτοιμοι! Θα σας στείλουμε email μόλις ολοκληρωθεί η παραγγελία.
Φυσικά! Κάντε κλικ στο εικονίδιο του καλαθιού στο επάνω μέρος της σελίδας και εκεί θα μπορέσετε να δείτε τα προϊόντα που έχετε προσθέσει μέχρι στιγμής στο καλάθι σας.Χρησιμοποιήστε το κουμπί + για να αυξήσετε την ποσότητα των αγαπημένων προϊόντων σας, ή το κουμπί – εάν έχετε επιλέξει πάρα πολλά. Αν θέλετε να αφαιρέσετε τελείως κάποιο προϊόν, κάντε κλικ στο κουμπί x.
Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών βρίσκεται πάντα στη διάθεσή σας για να παρέχει υποστήριξη και καθοδήγηση. Όλες οι παραγγελίες θα πρέπει να πραγματοποιούνται μέσω του διαδικτυακού λογαριασμού σας αλλά με χαρά θα σας βοηθήσουν.Επισκεφθείτε τη σελίδα επικοινωνίας για να έρθετε σε επαφή μαζί τους τώρα. Παρακαλούμε λάβετε υπόψη πως η τηλεφωνική γραμμή βρίσκεται την Αγγλία και υπόκειται στις αντίστοιχες χρεώσεις.
Φυσικά, μπορείτε να επιλέξετε μια νέα διεύθυνση αποστολής κατά το στάδιο ολοκλήρωσης της παραγγελίας. Η παραγγελία σας θα προεπιλέξει αυτόματα τη διεύθυνση που υπάρχει αποθηκευμένη αλλά εσείς μπορείτε να προσθέσετε μια νέα.Εισαγάγετε τη νέα διεύθυνση αποστολής και στη συνέχεια επιλέξτε 'Παράδοση στην ακόλουθη διεύθυνση'.
Θα σας στείλουμε ένα email αμέσως μόλις γίνει η αποστολή της! Η απλά ελέγξτε τον λογαριασμό σας για να την παρακολουθήσετε.Επιπλέον, στέλνουμε όλα τα προϊόντα ξεχωριστά, διασφαλίζοντας ότι παίρνετε αυτό που χρειάζεστε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Ο λογαριασμός σας καθιστά εύκολη την παρακολούθηση όλων των παραγγελιών σας.Μόλις συνδεθείτε, θα δείτε κάθε ξεχωριστή παραγγελία που έχετε τοποθετήσει μαζί μας. Επιλέξτε αυτή που θέλετε και βρείτε τις πληροφορίες που ψάχνετε. Επίσης, θα σας στείλουμε ένα email αμέσως μόλις γίνει η αποστολή της!
Ο λογαριασμός σας θα σας εμφανίσει τις προηγούμενες παραγγελίες που έχετε τοποθετήσει.Κάντε κλικ στην παραγγελία που θέλετε να δείτε για να μάθετε περισσότερα. Εάν υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης της συγκεκριμένης παραγγελίας θα μπορείτε να κάνετε κλικ για να την παρακολουθήσετε μέσα από τον λογαριασμό σας.Το email που σας στείλαμε σχετικά με την αποστολή της παραγγελίας σας θα σας ενημερώσει επίσης για το πότε να αναμένετε την παραλαβή της.Δεν βρέθηκαν οι πληροφορίες που χρειάζεστε; Στείλτε μήνυμα στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μέσα από τον λογαριασμό σας.
Λυπούμαστε που θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας.Μπορούμε να βοηθήσουμε με οτιδήποτε, ώστε να μην χρειαστεί να την ακυρώσετε; Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω του λογαριασμού σας. Εάν όχι, επιλέξτε την παραγγελία που θέλετε να ακυρώσετε. Μπορείτε να επιλέξετε να ακυρώσετε μεμονωμένα προϊόντα ή ολόκληρη την παραγγελία.Θα σας στείλουμε ένα email εντός μίας ώρας για να σας ενημερώσουμε αν η ακύρωση ήταν επιτυχής.Εάν αποτύχει, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η παραγγελία είναι έτοιμη να σταλεί. Τα προϊόντα που βρίσκονται σε απόθεμα υποβάλλονται σε επεξεργασία γρήγορα, ώστε να μπορούμε να επιδιώξουμε την άμεση παράδοσή τους στους πελάτες μας.Δείτε την Πολιτική Επιστροφής για να σας βοηθήσουμε να επιστρέψετε την παραγγελία σε εμάς.
Μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας, δεν μπορούμε να κάνουμε αλλαγές σε αυτήν.Εάν θέλετε να δοκιμάσετε να την ακυρώσετε έτσι ώστε να τοποθετήσετε μια νέα παραγγελία, θα χρειαστεί να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας. Επιλέξτε την παραγγελία που επιθυμείτε να ακυρώσετε και θα δείτε πως μπορείτε να επιλέξετε να ακυρώσετε μεμονωμένα προϊόντα ή ολόκληρη την παραγγελία.Θα σας στείλουμε ένα email εντός μίας ώρας για να σας ενημερώσουμε αν η ακύρωση ήταν επιτυχής. Παρακαλούμε μην τοποθετήσετε νέα παραγγελία μέχρι να έχετε νέα μας.
Μην ανησυχείτε, μπορείτε να δοκιμάσετε και να ακυρώσετε το συγκεκριμένο προϊόν στον λογαριασμό σας.Θα χρειαστεί να κάνετε κλικ στο προϊόν και να επιλέξετε την ακύρωση. Θα σας στείλουμε ένα email εντός μίας ώρας για να σας ενημερώσουμε αν η ακύρωση ήταν επιτυχής.Εάν δεν μπορείτε να το ακυρώσετε τότε μπορείτε να στείλετε το προϊόν πίσω σε εμάς. Ανατρέξτε στην Πολιτική Επιστροφής για να μάθετε πώς.Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια; Μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μέσα από τον λογαριασμό σας.
Λυπούμαστε που συνέβη αυτό! Είμαστε υπερήφανοι για όλα τα προϊόντα μας.Για να μπορέσουμε να το εξετάσουμε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να μας πείτε περισσότερα.Εάν μπορείτε να βρείτε τις παρακάτω πληροφορίες πριν επικοινωνήσετε μαζί μας θα επιτάχυνε πραγματικά τη διαδικασία, ωστόσο μην ανησυχείτε εάν δεν μπορείτε, μπορούμε να σας βοηθήσουμε μόλις έρθετε σε επαφή μαζί μας.1. Αριθμός Παραγγελίας2. Όνομα Προϊόντος3. Πληροφορίες σχετικά με το πρόβλημα4. Φωτογραφίες που υποστηρίζουν το πρόβλημα, εάν υπάρχουνΜόλις εξετάσουμε το πρόβλημα, θα σας στείλουμε ένα email με το αποτέλεσμα.
Η μονάδα παραγωγής μας είναι πιστοποιημένη ανεξάρτητα με το πρότυπο πιστοποίησης British Retail Consortium Global Standard for Food Safety για την ασφάλεια των τροφίμων και πέτυχε διπλό βαθμό Α νωρίτερα αυτό το έτος, τον υψηλότερο δυνατό βαθμό που διασφαλίζει ότι εργαζόμαστε με άριστες πρακτικές παρασκευής.Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη όλα τα παράπονα και δεσμευόμαστε να προστατεύσουμε τους πελάτες μας.Αν έχετε κάποια ανησυχία σχετικά με την ποιότητα ενός από τα προϊόντα μας, παρακαλούμε να το αναφέρετε στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας. Θα επιταχύνετε πραγματικά την έρευνά μας εάν θα μπορούσατε να βρείτε τις παρακάτω πληροφορίες πριν επικοινωνήσετε μαζί μας -1. Αριθμός Παραγγελίας2. Όνομα Προϊόντος3. Αριθμός Παρτίδας4. Ημερομηνία Λήξης5. Φωτογραφίες ανάλογα με την περίπτωση6. Μια σύντομη περίληψη που περιγράφει με λεπτομέρειες το παράπονοΠαρακαλούμε κρατήστε το προϊόν μέχρι να μιλήσετε με την ομάδα μας που θα σας ενημερώσει για το αν θα το ζητήσουμε ή όχι για περαιτέρω ανάλυση.
Λυπούμαστε για αυτό. Μερικές φορές τα πράγματα μπορούν να πάνε στραβά αλλά δεν χρειάζεται να ανησυχείτε καθώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Παρακαλούμε στείλτε μας ένα μήνυμα μέσα από τον λογαριασμό σας.Θα χρειαστεί να γνωρίζουμε τα ακόλουθα-1. Αριθμός Παραγγελίας2. Το λάθος προϊόν που λάβατε3. Το σωστό προϊόν που παραγγείλατεΜόλις εξετάσουμε τι συνέβη, θα σας στείλουμε ένα email με το αποτέλεσμα.
Είμαστε υπερήφανοι για τα προϊόντα μας, για αυτό λυπούμαστε που ακούμε πως κάποιο από αυτά που έχετε λάβει είναι ελαττωματικό.Μερικές φορές μπορεί τα πράγματα να πάνε στραβά αλλά δεν χρειάζεται να ανησυχείτε καθώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Παρακαλούμε στείλτε μας ένα μήνυμα μέσα από τον λογαριασμό σας.Παρακαλούμε μην πετάξετε το προϊόν, μπορεί να σας ζητήσουμε φωτογραφίες όπου θα είναι εμφανές το πρόβλημα έτσι ώστε να λάβουμε τα απαραίτητα μέτρα ώστε να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο.Μόλις μάθουμε τι συνέβη, θα σας στείλουμε ένα email με το αποτέλεσμα.
Στέλνουμε όλα τα προϊόντα ξεχωριστά, διασφαλίζοντας ότι παίρνετε αυτό που χρειάζεστε όσο το δυνατόν γρηγορότερα γίνεται.Στο email επιβεβαίωσης της αποστολής σας θα υπάρχουν εγγεγραμμένα όλα τα προϊόντα που έχουν αποσταλεί. Εάν το προϊόν που λείπει δεν βρίσκεται στη λίστα θα πρέπει να περιμένετε λίγο ακόμα για την παράδοσή του.Εάν αυτό το προϊόν έχει αποσταλεί στείλτε μας ένα μήνυμα μέσα από τον λογαριασμό σας για να ενημερώσετε την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας και αυτοί θα χαρούν να σας βοηθήσουν.
Προσφέρουμε μια ποικιλία από διαδικτυακές μεθόδους πληρωμής για να εξασφαλίσουμε στους πελάτες μας την εύκολη πρόσβαση στα καλύτερα προϊόντα.1. Πληρωμή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής/προπληρωμένης κάρτας 2. Πληρωμή μέσω λογαριασμού PayPal 3. Με αντικαταβολή. Μπορείτε να επιλέξετε την προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής κατά την ολοκλήρωση της αγοράς σας. Καθώς λαμβάνουμε την απάτη πολύ σοβαρά, θα σας ζητηθεί επαλήθευση και άδεια από εμάς και τον εκδότη της κάρτας.Αυτό γίνεται για να μπορέσουμε να κρατήσουμε τους πελάτες μας ασφαλείς!
Εάν βλέπετε την κατάσταση 'Πρόβλημα πληρωμής' τότε πιθανόν να έχετε συγχυστεί αλλά δεν χρειάζεται να ανησυχείτε, καθώς αυτό μπορεί εύκολα να διορθωθεί και τα προϊόντα σας θα αποσταλούν σε χρόνο μηδέν!Πριν εισάγετε ξανά οποιαδήποτε στοιχεία της κάρτας σας θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η ημερομηνία λήξης και η διεύθυνση χρέωσης είναι σωστές. Συνιστούμε επίσης να ελέγξετε τα χρήματα στον λογαριασμό σας.Εάν τα έχετε κάνει όλα αυτά και δεν μπορείτε να διορθώσετε το πρόβλημα τότε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης Πελατών που θα χαρεί να σας βοηθήσει.
Μας αρέσει να κάνουμε τα πράγματα όσο το δυνατόν πιο εύκολα για εσάς, συμπεριλαμβανομένης της έκπτωσης στα αγαπημένα σας προϊόντα. Αφού έχετε προσθέσει όλα τα προϊόντα σας στο καλάθι, στη συνέχεια, προσθέστε τον κωδικό σας στο πλαίσιο με την ένδειξη ' Έχεις κωδικό έκπτωσης; Πρόσθεσέ τον εδώ'. Κάνοντας κλικ στο κουμπί 'Προσθήκη' θα εφαρμοστεί η έκπτωση.Αν ο κωδικός δεν λειτουργεί, θα πρέπει να ελέγξετε ότι δεν προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε περισσότερες από μία προσφορές, καθώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο μία ανά παραγγελία. Ανατρέξτε στους όρους και τις προϋποθέσεις της προσφοράς. Έχετε ακόμα προβλήματα; Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας μέσω του λογαριασμού σας.
Λυπούμαστε που ο κωδικός σας δεν λειτουργεί! Για να μάθετε γιατί, θα πρέπει να ελέγξετε τους τους όρους και τις προϋποθέσεις της προσφοράς. Εάν ο κωδικός είναι έγκυρος και δεν προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε περισσότερους από έναν κωδικούς ανά παραγγελία, τότε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μέσω του λογαριασμού σας.
Σας στέλνουμε ένα email μόλις ολοκληρωθεί η παραγγελία σας, ώστε να μπορείτε να μάθετε πότε θα φτάσει.Για παραγγελίες με παρακολούθηση, χρησιμοποιήστε τον σύνδεσμο παρακολούθησης που παρέχεται στο email σας ή βρίσκεται στον λογαριασμό σας για να ελέγξετε πού είναι η παραγγελία σας.Έχετε ελέγξει για τυχόν κάρτες παραλαβής; Το δέμα σας μπορεί να έχει αφεθεί σε κάποιο ασφαλές μέρος, όπως σε κάποιον γείτονα ή να μεταφέρθηκε σε κάποια τοπική αποθήκη.Η σελίδα Πληροφορίες παράδοσης μπορεί να σας δώσει περισσότερες πληροφορίες και χρονοδιαγράμματα.Αν χρειαστεί να αναφέρετε την παραγγελία σας ως χαμένη, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω του λογαριασμού σας.
Όλες οι επιλογές παράδοσης μπορούν να βρεθούν στη σελίδα Πληροφορίες Παράδοσης.
Η σελίδα Πληροφορίες Αποστολής μπορεί να σας ενημερώσει για αυτό, καθώς θα έχετε τη δυνατότητα να δείτε τα χρονικά πλαίσια!
Μην ανησυχείτε, εάν η παραγγελία σας δεν χωράει μέσα στο γραμματοκιβώτιο ή απαιτεί υπογραφή, θα πρέπει να λάβετε ένα ενημερωτικό χαρτί .Αυτή η κάρτα προέρχεται από την μεταφορική εταιρεία και σας ενημερώνει για το πού είναι το δέμα σας και πώς μπορείτε να το παραλάβετε.
Παρακαλούμε ανατρέξτε στη σελίδα Πολιτική Επιστροφής για περισσότερες πληροφορίες.Αν αυτό δεν απαντά στην ερώτησή σας τότε η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας είναι έτοιμη να σας βοηθήσει. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω του λογαριασμού σας.
Προσπαθούμε να μην κάνουμε τα πράγματα περίπλοκα, συνδεθείτε στον λογαριασμού σας για να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών και αυτοί θα κάνουν τα υπόλοιπα.Θα πρέπει να τους ενημερώσετε για τους λόγους που θέλετε να γίνει η επιστροφή, ώστε να μπορέσουν να επιλέξουν την καλύτερη επιλογή για εσάς.Παρακαλούμε ανατρέξτε στη σελίδα Πολιτική Επιστροφής για περισσότερες πληροφορίες.
Θέλουμε όλοι οι πελάτες μας να απολαμβάνουν τα προϊόντα τους, οπότε αν δεν είστε ευχαριστημένοι με την παραγγελία σας τότε μπορείτε να μας τη στείλετε πίσω.Το μόνο που ζητάμε είναι να μας ενημερώσετε ότι δεν επιθυμείτε την παραγγελία εντός 14 ημερών από την παραλαβή και να βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα δεν έχουν ανοιχτεί.Για να σας αποστείλουμε την παραγγελία με ασφάλεια, παρακαλούμε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και να επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας.Θα σας στείλουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε, αλλά μπορείτε επίσης να ανατρέξετε στη σελίδα Πολιτική Επιστροφής για περισσότερες πληροφορίες.
Μόλις λάβουμε την παραγγελία σας, θα εξετάσουμε τον λόγο επιστροφής και θα σας ενημερώσουμε για το τι σκοπεύουμε να κάνουμε στη συνέχεια.Θα πρέπει να λάβετε ένα email που θα σας ειδοποιήσει για κάθε ενέργεια που θα γίνει.Τα χρήματά σας θα πρέπει να επιστραφούν στον λογαριασμό σας εντός 5 εργάσιμων ημερών και θα σας στείλουμε ένα email για να σας ενημερώσουμε ότι βρίσκονται στον δρόμο τους!Αν δεν λάβετε τα χρήματά σας και έχουν περάσει 10 εργάσιμες ημέρες από τη λήψη του email μας, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μέσω του του λογαριασμού σας.